top of page

Müügiinfo

Üldised müügitingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad Särama OÜ (registrikood 14360995], e-posti aadress: Saara.arulaane [at] gmail.com) veebilehel saaracoaching.ee (edaspidi Veebipood) sooritatud ostude puhul. Tarbijaks (edaspidi Tarbija) on füüsiline isik, kes sooritab oste Veebipoes.

1.2. Veebipoe ja Tarbija vahelisi suhteid reguleerivad Eesti Vabariigi Võlaõigusseadus (VÕS), Tarbijakaitseseadus (TKS) ning teised asjakohased õigusaktid.

1.3. Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi, mida kajastatakse lehe aadressil saaracoaching.ee/muugiinfo/.

1.4. Särama OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete teostamiseks vajalikud andmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.

2

Hinnainfo ja kohaletoimetamine

2.1. Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

2.2. Kõik Veebipoes müüdavad tooted on digitaalsed ning pärast makse laekumist saadetakse need automaatselt e-postiga ostu sooritanud Tarbija aadressile. Kohaletoimetamise tasusid digitaalseid tooteid ostes ei lisandu.

2.3. Digitaalsed tooted saabuvad tavaliselt Tarbija e-postile 1 tunni jooksul pärast makse sooritamist.

2.4. Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: saaracoaching.ee/pood.

3

Tellimuse vormistamine

3.1. Toodete tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks valige “Vormista tellimus”. Tellimuse kinnitamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv makseviis. Makse sooritamine toimub Maksekeskuse vahendusel, kasutades pangalinki või ülekannet. Maksed toimuvad erodes.

3.3. Kontrollige enne tellimuse kinnitamist tellimuse sisu ning andmete tõesust ja tutvuge müügitingimustega.

3.4. Leping jõustub pärast tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe arvelduskontole.

3.5. Makstud tellimuse täitmine toimub automaatselt ning tellitud toode ja arve saadetakse Tarbija e-posti aadressile tavaliselt ühe tunni jooksul.

3.6. Kui tellitud toodet ei ole võimalik koheselt kätte toimetada, teavitatakse Tarbijat esimesel võimalusel ja tagastatakse tasutud summa 1–2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

4

Taganemisõigus ja pretensioonide esitamise kord

4.1. Kuna kõik veebipoes müüdavad tooted on digitaalsed, ei kehti toodetele 14-päevane taganemisõigus. Tarbija saab siiski pöörduda Veebipoe poole, kui toode ei vasta tootekirjeldusele või on tehniliste probleemidega. Kontaktinfo saab leida siit.

4.2. Kui Tarbija ei ole rahul ostetud digitaalse tootega, tuleks ühendust võtta klienditoega e-posti aadressil Saara.arulaane [at] gmail.com, et arutada võimalikke lahendusi või asendustoodet.

4.3. Veebipood ei vastuta Tellijani kauba jõudmise hilinemise eest, juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.

4.4. Kui Tarbija ja Veebipood ei saavuta kokkulepet, on Tarbijal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siit: Tarbijakaitse Amet. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

4.5. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

bottom of page